Rommelmarkt Reglement 2017

Reglement rommelmarkt zondag 25 juni 2017

Klik hier voor het regelement in pdf formaat.

De opzet:

De rommelmarkt is een initiatief van Scoutinggroep Celtica uit de Reeshof Tilburg in samenwerking met de firma Claassen. De opzet is een jaarlijkse markt. Opbrengsten uit organisatie van de rommelmarkt komen volledig ten goede aan de groep. De organisatie zorgt voor muziek en verhuurt een aantal plaatsen aan standhouders voor de verkoop van snacks en versnaperingen. Er zijn voldoende sanitaire voorzieningen.

Deelname:

De volgende regels zijn van toepassing bij het huren van één of meerdere kramen:

· Reserveren kan door middel van het insturen van het inschrijfformulier te verkrijgen bij het secretariaat (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.), door het invullen en insturen van het inschrijfformulier op onze site www.celtica.nl/rommelmarkt-01.

· Met de betaling geeft u aan akkoord te gaan met het regelement.

· Na ontvangst van uw inschrijving ontvangt u, binnen 5 werkdagen, een bevestiging van uw reservering en instructies voor het overmaken van de betaling.

· U dient binnen 10 dagen na de ontvangst van de bevestiging het huurbedrag overgemaakt te hebben.

· Na betaling ontvangt u uw inschrijfbewijs. Dit dient u mee te nemen op de dag van de rommelmarkt en geldt als toegangsbewijs als standhouder.

· Indien er niet tijdig betaald wordt ontvangt u geen inschrijfbewijs en is uw inschrijving niet geldig.

· Er wordt een borg van €5,00 per kraam gevraagd, deze ontvangt u terug na 15.00 uur. Indien u de rommelmarkt eerder verlaat vervalt het recht op teruggave van de borg.

· Per kraam worden er maximaal gratis 2 personen toegelaten.

· De standplaatsen worden door de leden van de organisatie toegewezen.

· Goederen buiten de kraam mogen nooit de bezoekers hinderen in de vrije doorgang langs de kramen (op last van de hulpdiensten).

· Er is ruimte op het terrein voor auto’s van standhouders (1 auto per standhouder) t.b.v. parkeren en laden en lossen op gemiddeld 30 meter van de kraam. U volgt de aanwijzingen op van de aanwezige parkeerwachters.

· Annuleren is mogelijk tot uiterlijk 2 weken voor aanvang van de rommelmarkt. Er vindt geen restitutie plaats van de kraamhuur bij annulering 2 weken of minder voor aanvang van de rommelmarkt.

· Er vindt geen restitutie plaats van de kraamhuur indien de rommelmarkt door onvoorziene omstandigheden op last van autoriteiten wordt afgelast.

De tijden:

· De rommelmarkt gaat om 06.30 uur open voor de standhouders en om 09.00 uur voor bezoekers.

· Indien een deelnemer om 08.30 uur niet aanwezig is, wordt de kraam/kramen aan derden aangeboden.

· De verkoop sluit om 16.00 uur

· Het terrein dient om 17.00 uur leeg te zijn.

Overige bepalingen:

· Meegebrachte etenswaren/dranken uitsluitend voor eigen gebruik. Het is verboden om deze voor verkoop aan te bieden.

· Resterende verpakkingsmaterialen en goederen dient u zelf weer mee terug te nemen en niet achter te laten op of rond het terrein.

· Elke beroepsmatige vorm van handel is ten strengste verboden.

· Aanstootgevende artikelen mogen niet verkocht worden.

 

Wij rekenen er op dat u zich aan bovenstaande regels zal houden en wensen u een gezellige en goede dag toe.